Thursday, August 30, 2007

Brødre

Eg er så heldig å ha 4 brødre. Dei har eg mykje moro med. Stort sett er dei greie å ha med å gjera, men viss dei kjem å skal klemma på meg når eg er opptatt med noko anna, gir eg klar beskjed om at det ikkje passer.

I dag var me på tur på eit marked med masse suvenirar. Då sat eg og Mika i tvilingvogna, og fekk masse oppmerksomhet. Det som eg er litt bekymra for når det gjeld han, er at han ser så seriøs ut. Bare sjekk bildene pappa tok i dag.


Ein del kveldar sit me å ser på film. Og då synes eg det er koselig når eg får sitta oss ein av brødrene mine. Det er sjeldan eg klarer å sitja i ro ein heil film, men eg klarer litt, viss det er ein spennande film.
Kom med kommentarar, por favor.


2 comments:

Anonymous said...

Eg trur ikkje Mika har same humoren som deg Solveig, du sitte jo å skratler, mens Mika e nesten heilt alvorlige me ei litt skjeit smil, men bare forsett ,så får du han nokk t å le.

Anonymous said...

Mika og Peter slekte nok litt på faren din ja...seriøse og veldig tørr humor! Ikkje bry deg om de!