Wednesday, September 05, 2007

Mine festlige foreldre



Eg er litt halvsur på at ingen kommenterer den nye layouten på bloggen min, og det fine bildet på toppen. Men nå skal eg gi dokke ein anledning til å sei litt om det. Eg har to ganske festlige foreldre. Når eg høyrer musikk, så blir eg litt rikkalause, og lever meg inn i det. Pappa er vel den som er minst med på notene når det gjeld bevegelse til musikk, men eg får han og med av og til. Mamma er lettare å bevega.
Vil du skriva ein kommentar, klikker du på Comments og skriv det du vil. På forhånd takk:)

4 comments:

Anonymous said...

Hei Solveig!
Eg har vært innom denne sida di fleire ganger bare for å se det nydelige bilde av deg!!!
Leon òg måtte få se det idag og då lo han av begeistring å sa; "mamma, se der e Solveig!" Eg trur han savne deg, for han snakke ofta om deg!

Anonymous said...

Hei Solveig og resten av familen din!Denne siå di er heilt TOPP! Det er så kjekt å følge med kossen det går med dokke.Kjempefine bilder av ei herlige jenta så me savne.Marita like og å sjå på "litla" Solveig så hu kalle deg.Så bra at du gjere framskritt med gåingen,tenke møtje på det vennen...gudrun

Sverre said...

Tusen takk for fine ord. Når eg høyrde at Gudrun hadde skrive til meg, gjorde eg Gudrun-teiknet!
Solveig:)

Anonymous said...

Hei Solveig.
Nå har eg sett alle dei fine bildene og nå kunne Bestå og tenkt å svinga seg rundt med deg.
I helgå var Pernille og Frida her,me prata om deg, og dei lurte på koss du hadde det i Peru.