Tuesday, August 14, 2007

Fart og spenning


Nå er eg godt i gang med livet i Peru. Her skin sola kvar dag. Einaste problemet eg har er at eg blir så utrulig tørr i huden av denne ørkenlufta. Eg held på å venna meg til at ting smaker litt annleis enn vanlig, men eg slit litt med brødmaten. Middagane derimot smaker kjempegodt.

Eg har opplevd ein del fart og spenning sidan sist. Ein dag me var i parken, så kjørte Silas meg i vogn. Då fann han ut at han ville kjøra rally. Det var gøy!

Ein annan dag fann han ein balje å køyra meg i, då lekte me ferja.

Pappa var på markedet ein dag, og då kom han heim med ein bil til meg. Den er kul. Første dagen var det både lys og lyd på den, men etter det trur eg ikkje det har vore batteri i bilen. Forstå det den som kan!

Mamma var og på markedet ein dag, og hu kjøpte eit enormt handlenett. Det har eg brukt som tilfluktsplass og som hatt. Ganske stilig.

No comments: