Wednesday, September 19, 2007

Eg har vore sjuk


Den siste veka har eg vore sjuk. Eg har hatt bronkitt og vore veldig slapp og trøtt. Har ikkje ete noko særlig, og lege i senga store deler av dagen. Me har prøvt fleire doktorar, og eg har fått ein del forskjellige medisiner. Det versta var nokre vonde sprøyter. Men nå i kveld fekk eg ein veldig matlyst, eg åt 2-3 skiver, og eit stykke paneton(kaka som ligner litt på julebrød, bare ennå bedre). Når eg skulle legga meg i kveld, ville Silas ha fest for meg, så då fekk eg leika med alt mulig rart som han har i "den hemmelige boksen sin". Det var kjekt. Nå satse eg på å vera heilt frisk til me flytter til Juliaca neste veka. Pappa og David reiser med flytelassset i mårå.

2 comments:

Anonymous said...

JA, håpe du er heilt frisk. Matlyst er jo et godt tegn ;-)

Anonymous said...

Så bra, det va godt at du e frisk igjen Solveig!