Monday, July 30, 2012

Min sommar

Beklager at eg ikkje har tid til å legga ut så mykje på bloggen, men eg har eit ganske hektisk liv. Men eg har blitt oppmuntra av fleire som har sagt til meg at dei har sett meg på bloggen, så her kjem litt nytt om meg.
Nå er det ferie, noko eg egentlig ikkje såg så lyst på, sidan eg har det så kjekt på skulen. Men ferien har blitt mykje betre enn frykta. Eg har truffe mange av mine Peru-venner, vore på ferie til Trøndelag, Generalforsamling på Lillehammer og på Fogn.

Her kjem nokre bilder frå sommaren min.
Eg går berserk i ripsbuskane på Fogn
Me var på tur på Fogn, og eg møtte veggen i ein bratt bakke. Mamma og pappa ga opp å få meg til å gå lenger, men storebror Silas motiverte meg med litt synging og godsnakking, og fekk meg heilt til topps. Her er me på vei ned igjen..

Her bader me i Stjørdal. Mika kjører show, og han e løyen

Ein snartur til Sverige og mama og eg fekk fjollå


2 comments:

Marit og Leif Thingbø said...

Endelig er du her igjen....og det ser ut forat du har hatt ein kjekk sommer! Og at du setter grenser for kor langt du vil "gå" syns eg hørres heilt rett ut. Gode Sol, ha ein våt sommer fremdeles....
klemmers

Snekkerfruen said...

D e så kjekt når SOLSTRÅLA Solveig blogge! Du e ei fantastisk deilige jenta!! D va utruli koseli å treffa deg og den fine familien din på kretsmøde i juni;)
Klem frå ho dama me den lille babyjenta.. (Dagny Irene og Hanna Amalie) ;)