Sunday, March 13, 2011

I hundre!

Då feirer eg eit aldri så lite jubileum på bloggen min. Dette er nemlig innlegg nr 100! Det er ikkje alltid eg har like mykje på hjerta, men sjølv om det ikkje alltid er så tett mellom innlegga, har det nå blitt nokre livsteikn frå meg.

Silas og eg i farten
I Parken
David og eg køyrer "bånn gass"
Denne helga har mamma vore vekke, og på laurdag tok pappa med seg heile gjengen på go-cart. Det var noko eg kunne lika. Eg fann ikkje heilt ut av det sjølv, men eg fekk vera med brødrene mine. Etter at me var ferdige, hadde eg litt vanskelig for å forstå at det var slutt. Eg må vel innrømma at eg maste litt for å få køyra meir, men der var pappa ganske konsekvent. Men, men..det var kjekt så lenge det varte.

1 comment:

Marit og Leif Thingbø said...

heia deg! Eg digge bloggen din og syns du e ei fornydelig jente! Go go go...klem fra Tanzania