Thursday, January 20, 2011

Litt av kvart

Fantastisk plass. Legg merke til kakene, dei er gode..

Epler og pærer med tante Anna

Eg liker å legga saman klær

Mamma og eg på ridetur. Det var kjekt.
Då er kvardagen i gang igjen, etter ei tid med mykje reising og besøk. Det var veldig kjekt å ha besøk av tante Anna, onkel Jan Erik, Leon og Adam. Me var på kysten saman med dei, og ein tur til Juliaca og Puno. For meg er ferieplassen heilt topp, eg kunne nesten budd i bassenget. Nå liker eg godt å prøva å svømma utan armringar. Eg kjem meg fram, men eg har ikkje alltid heilt kontroll på om eg står botn eller ikkje. Men heldigvis har eg både foreldre og brødre som følger med, så det går så bra så. Når me var i Juliaca, så fekk me gå inn til huset der me budde, men ikkje inn i huset. Eg hadde ikkje lyst å gå derfrå, for eg håpa å treffa Laika og Bolla(hundane våre). Men så kom Mika og sa at dei var døde, så då var det bare å gå.
Eg har visst ikkje sagt Godt Nyttår, så det seier eg nå: Godt Nyttår!

1 comment:

Janne said...

Hei Solveig!
Så koselig å se at du har hatt staslig besøk fra tanta Anna og gjengen. Jeg regner med at dere hadde noen flott uker sammen. Hils masse til mamma og pappa. :-)