Sunday, January 02, 2011

Ferietid

Dette er ei kjekk tid på året. Jul og nyttår, med god mat og mykje snadder, badesesong og ferie. Og i tillegg besøk frå Norge. Eg har kosa meg mykje i det sista. Nå har morfar, bestemor og moster Reidun reist heim, og så har eg fått besøk av tante Anna, onkel Jan Erik, Leon og Adam. Eg synes det er kjekt å reisa til flyplassen, men det er ei ting eg blir ganske irritert på. Det er at eg aldri får vera med det flyet. Sist veka når besøket vårt reiste, så sa eg som så ofte før: Eg blir med! Men dei reiste av gårde, og så skal det vera så stas å stå der å sjå at det flyet letter. Nei, då toga eg avgårde og tenkte at nå er det på tide at eg og får vera med det flyet. Det som er litt synd, er at pappa er utrulig rask på dei første metrane, og før eg kom meg så langt som til sikkerhets-kontrollen, hadde han henta meg inn og frakta meg tilbake til denne "fantastiske" utsiktsplassen for landing og letting av fly. Eg seier det igjen: Eg vil bli med!
Ellers har eg det bare bra. Her kjem nokre bilder frå noko av det eg har opplevd sidan sist.

 Eg baker pepperkaker
Kjekt å herja med morfar
 Eg fekk piano til jul
Morfar kviler og eg sjekker om han søv
 Bading i varme kilder saman med moster Reidun og bestemor

No comments: