Friday, July 02, 2010

Kvardag

Eg trille ball med David

Det har vore mykje styr dei siste månadane, pakking, flytting, og utpakking. Men nå har me kome godt i gang i Arequipa. Eg har vore med Elise på skulen til det vart ferie der, og nå er eg med Mika i barnehagen. Om ettermiddagen er me som oftast ute i parken ein tur. I dag var eg hos frisøren og fekk klypt meg og satt opp håret. Eg sat og gliste i frisør-stolen, som egentlig ikkje var ein stol, men ein liten bil. Eg syntes eg vart så fin. Nå er eg klar for ei veka med badeferie. Kjem tilbake med rapport frå det seinare.

Eg har sett litt på fotball-VM, trur det var sånn dei gjorde..
Homm, det betyr kom i mine armer, det er deg som eg har kjær
Eg var fornøgd når eg hadde vore hos frisøren, og det hadde eg grunn til

1 comment:

Heidi Merethe Klingsheim said...

Du va heilt nyyyydelige på håret! kos deg videre med badeferie og greier! :)