Thursday, July 15, 2010

Ein liten diskusjon

Mika og eg hadde ein liten diskusjon sjå denne

11 comments:

Anonymous said...

Heilt fantastisk!
Glede meg te å treffa dokke igjen!
Alf Kåre

Wilhelm said...

Eg trur dei er inspirerte av mor og far..

Anonymous said...

Eg måtte le...!!! :-D Fatta ingenting av d di sa....viss di sa någe då..!???? :-D Herlige begge to!!!!

Janne på øynå ;-)

Unknown said...

Så fantastisk nydelig diskusjon!
Eg holde med den teorien om at di e inspirerte av mor og far :-D

Anna said...

Hahaha, me ler høgt - og Jan erik syns den fortjene en plass på youtube :o) Fantastisk!

Anna said...

Hahaha, me ler høgt - og Jan erik syns den fortjene en plass på youtube :o) Fantastisk!

Katrine Rydland said...

Fantastisk! Gleder meg bare mer og mer til å bli kjent med de to og resten av familien!

Anonymous said...

Meste så hissige politikara! :-)

Mvh Torben

Elisabeth said...

Herlige ungar! :)

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er

Anonymous said...

ma sjekke:)