Wednesday, April 15, 2009

Mykje kjekt


Hei. Eg har opplevd mykje spennande sidan sist. Me hadde misjonærkonferanse i Arequipa i mars, og då kommanderte eg generalen i Misjonssambandet til å gjera som eg ville, så eg trur eg har gode ledar-egenskaper.

Ein dag på konferansen hadde me ein stor rutsjebane, og den var kjekk å prøva.

I påskeveka fekk eg besøk av tante og onkel og søskenbarn frå Ecuador. Det var kjekt å treffa dei igjen. Ein av dei kjekkaste tinga me fann på, var å bada i basseng med vatn frå varme kilder.

Ellers har eg det fint, og trives godt i Juliaca.





3 comments:

tante Lise said...

Hallo vennen min! Det var så kjekt å vera samen med deg igjen, du e bare heilt utruligt løyen, tøffe, skjønne, sprøe og herlige:) Klem fra tante Lise

Anonymous said...

Det var koselige bilder av den kjekke jenta vår.
Takk for munter prat i telefonen ,bestå blir i godt humør over den gode latteren din.
Nå glede me oss til du kjem på ferie i juni.
Klemmar frå besten og bestå

Anonymous said...

Les hele bloggen, ganske bra