Monday, July 21, 2008

Ferietid






Nå var det lenge sidan det var kome noko nytt på denne sida. Pappa sin PC gjekk sund, så det har vore litt tungvint å oppdatera ei stund. Men nå har han fått ein ny, så nå skal det nok bli nyheter frå Juliaca rett som det er.

Det er ferie, og alle er heima heile dagen. Mamma og pappa prøver å trena litt med meg sjølv om det er ferie, men eg er ikkje topp motivert for tida.

Eg synes det er kjekt å vera ute på tur. I går var eg ute og gjekk, og så sto det ein vaktmann på ein fortauskant. Det var så fristande å finna på noko bøll, så eg nærma meg han bakfrå og skudde han ned frå fortauet. Det var løye:)

1 comment:

Anonymous said...

Åh for någen herlige bilder av deg og Mika, du har fått så langt hår!
Så herlig med ferie :) Me savne dåkke alle, og nå e det bare et år te dåkke komme hjem på ferie, jippi!! Stor klem te deg, Solveig :o)