Monday, December 05, 2011

Tannlaus

Eg har forandra meg litt sidan sist, eg har nemlig mista to tenner. Eg var hos tannlegen for ei stund sidan, men då må eg innrømma at eg var noko skeptisk til at ei framand dame skulle stappa eit speil inni munnen min! Når pappa vart med oppi denne kjørbare stolen fekk hu til nøds lov til å tella tennene mine. Men ikkje sei noko til hu om at eg har mista tenner, for då blir eg plutselig kalla inn til ny tann-telling..


Ellers har eg funne ut at det kan vera veldig godt å stå litt tidlig opp, og få litt tid for seg sjølv. Då pleier eg ofte å finna fram litt snadder, å sitta å fundera litt over livet.

3 comments:

Heidi Merethe Klingsheim said...

Fantaaaastike bilder!! :) Herlige Solveig!
Morgenstund har gull i munn! ;)

Marit og Leif Thingbø said...

Å hvor jeg liker deg Solveig. Du er basen. Og ja, nyt morgenstundene. Og sjokolade sånn før frokost må da være toppers på morgenkvisten.
Eg lige heller ikkje tannlegar!
Klem fra Tanzania

Janne said...

Hei Solveig!
Så fin du var uten framtennene!! :-)
Eg pleie òg å leita itte snadder i skapene... ;-) men helst itte ongane mine e i seng.

Hils mor og far. :-)