Thursday, August 18, 2011

Skulestart

Frukost før me reiste til skulen


Ingenting å sei på humøret
Mamma og meg før me gjekk inn på skulen
Litt lite blogging i det siste, men nå har eg litt å fortella. Eg har begynt på skulen! På laurdag var med morfar og bestemor å handla ransel og mandag morgen var eg klar for første skuledag. Det var litt spennande, men det var veldig kjekt. Eg fekk egen pult, og mange bøker. Eg fekk sitta ved sida av ei jenta som eg kjente litt frå før, så det var litt trygt. Eg har fått leksa, og sjølv om eg var litt trøtt når eg kom heim frå skulen, så gjorde eg leksa mi.
Nå har eg vore eit par dagar til på skulen, og det går veldig bra. Eg trives og koser meg.

2 comments:

Marit og Leif Thingbø said...

Gode deg! Tipper du blir skolelyset i klassen din...for du lyser som ei sol. Gratulerer med skolestart og Norge. Hels te dei gamle foreldrene dine! Klem fra Tanzania

Amalie said...

Koselig