Friday, June 03, 2011

Snart skuleklar med ny sveis

Nå er det litt kjedelig heima, for me har pakka ned mange ting som skal sendast til Norge. Er litt usikker på kva dette "Norge" betyr, men eg har iallefall fått med meg at eg skal reisa med fly, og det liker eg.
Sist veka begynte eg på førskulen. Det er for dei som skal begynna på skulen, og der lærer me litt korleis det er å gå på skulen. Eg synes det er kjekt, og når det er favorittdamene mine, Elise og Katrine, som har dette, så må det jo bli gøy.

Me fekk lapp med navna på

Her er heile førskulen
Har og lyst å visa dokke eit bilde av når eg fekk ny sveis, det kan eg takka Mika for. Kunsten i bakgrunnen på det bildet, har me vore saman om. Eg synes me er eit kreativt radarpar.
Luggen min held eg i handa:)

3 comments:

Fam Helland said...

Veldig kjekt at du legg ut bilder frå kvardagen din Solveig:)
Tenk at du har blitt så stor at du skal begynne på skulen til hausten.. det blir nok gøy!!
I Kunst&Handverk ser d ut som du allereie er utlærd:)
klem fra Afrikas horn ,
Siri

Janne said...
This comment has been removed by the author.
Janne said...

Eg må le av dåkke to Solveig og Mika.
Godt at dåkk lige dåkk på førskulen. Lykke t videre.

Hilsen fra Janne, på øynå t Besten og Bestemor... ;-)