Wednesday, September 01, 2010

Katrine

Dette er Katrine og meg
Eg prøver å læra dokka til å smila på bilder
Her er me i gang med litt trening
Her er rommet mitt

Nå har eg lyst til å presentera den nye dama som skal trena med meg dette året: Hu heiter Katrine og er veldig grei. Me har fått et eget rom på SETELA, som er på same tomta som den norske skulen. Så eg er ein del saman med ungane på skulen. Men det er litt kjekt å ha mitt eget rom, med alle tinga eg bruker.
Nå held eg på å trena på bokstavar, og eg kan peika på rett bokstav til ganske mange ord. Trur eg er ganske lur for alderen. Men det er jo bare ett år til eg begynner på skulen og.

6 comments:

Anonymous said...

Det var kjekt å lesa at Katrine er grei med deg, Solveig! Om nokre månader håpar vi at vi og kan få verta litt kjent med deg! Mamma og pappa til Katrine

Heidi Merethe Klingsheim said...

Så flott med egen trener! :) Det ser ut som om dere koser dere sammen! Du er jammen flink som kan endel bokstaver allerede nå!
Kos deg videre i Peru!

Tante Lise said...

Ska sei! Du imponere Solveig!

Magne Rydland said...

Hei Solveig! No er det 20000 som har vore innom sida di! Du må få Katrine til å forklara deg kor mange menneske det er!! Greier ho det ikkje, skal eg prøva når vi møtest om nokre månader!
Helsing
Magne

Elisabeth said...

Så stor du er blitt, Solveig! Tenk at du kan så mange bokstavar!
Håper du har det bare bra.
Stor klem frå Elisabeth :)

Anonymous said...

Heia Solveig. Eg tror ikkje du kjenne meg, men eg synes du e ei nydelig jente. Kjekt å lese alt du jer på om dagene. Lykke te me forberedelse til skolen neste år.Flott at du e i Peru så folket der får høre om Jesus. Hils mor og far.
Reidun Kirkholm fra Jørpeland