Thursday, March 11, 2010

Vinterferie





I vinterferien var me på ferieplassen Miramar. Eg elsker vatn, og bada masse. Denne veka fann eg ut at eg sto botn i det stora bassenget, og det var kjekt å gå rundt utan badering eller armringar. Eg har sett litt på storebrødrene mine, og dei er like mykje under som over vatn. Eg bestemte meg for å begynna å dukka. Sjølv om mamma og pappa var litt bekymra når eg gjekk med hodet under vatn, så kom eg alltid opp for å trekka litt luft.
Eit av høgdepunkta denne ferien, var lørdagskos på Caprichio, for der har dei fantastiske kaker. Denne veka har eg lært meg ein ny setning, som eg seier med både ord og teikn, så ingen skal vera i tvil: Pappa kjøpa kaka!

1 comment:

Heidi Merethe Klingsheim said...

Så kjekt dere har hatt det i ferien!! Du e jammen blitt flink til å dukke, tøffingen!!
Det ser veldig godt ut med sol og varme, her har vi fremdeles snø, men den smelter fort, litt mer for hver dag! Nå vil vi ha vår og tørre gater!! :)
Kos deg masse videre, Solveig, hilse masse til resten av familien din! :)