Saturday, September 12, 2009

Eg e med i klubben


Det er noko eg er veldig kry for, det er at eg er blitt stor jenta. Det betyr at eg får gå til Randi på klubb saman med Silas og Andrea. Der finn me på mykje kjekt. Denne veka baka me boller, og så åt me boller. Begge deler slo godt an hos meg.
Ellers så må eg vel innrømma at eg er litt TV-slave, og eit av favorittorda mine er "bilm", og når eg gjer teiknet i tillegg, er ingen i tvil om kva eg vil. Eg har blitt ganske flink til å finna fram filmar og få dei inn i DVD-spelaren og.

5 comments:

HeidiM said...

Så kjekt at dokke har ein klubb! :) Ser ut som du kose deg masse! :) Eg lure veldig på ka det handle om, det programmet du like så godt!? E det navnet på barneTV i Peru kanskje??

Hilsa te mor og far!

Hilsen Heidi Klingsheim

HeidiM said...

Ha, ha!! Nå lurte du meg skikkelig! Du meine FILM!!! Selvfølgeligt!
Og eg som trodde det va navnet på barnetv i peru!! Nå håpe eg DU ler lika godt så meg!! :)

Heidi - igjen!

Solveig said...

Ja, nå lo eg godt. Favorittfilmane mine nå for tida er Tore Tomassen og Pippi.

Marit og Leif Thingbø said...

Eg synes du er ei kjempejente. Som vett ka du vil og får ting til å gå din vei...sånn skal det ver. Kos deg i klubben og nyd filmane du. Glad i dokke. klem fra Tanzania Marit

Anonymous said...

Savner deg jeg, Solveig. Godt å se på bilder av deg. Onsker deg en god vår. Så gøy at du har begynnt i klubb. Kos deg...

Klem Veronika