Sunday, August 02, 2009

Avskjed og ferie

Eg vart frisk og rakk akkurat flyet til Norge. Der kosa eg meg med familie og venner, og masse god mat.
Me måtte på ein del forskjellige kontrollar, og det meste var bra, men hos øyenlegen sa dei at eg måtte ha briller. Så nå har eg dei på heilt til eg hiv dei av.
Noko som er litt trist, er at når me reiste til Norge, så reiste både familien Tjelle og Hamre og heim. Det er litt trist, og spesielt er det trist med Veronika. Hu har vore så god og kjekk. Tusen takk for dette året, Veronika. V-tegnet kjem aldri til å bety noko anna enn deg i mitt hjerta.

Eg er ganske fin med briller og

Mika og eg koser oss med MorfarFart og spenning på båttur i Ryfylke i onkel Christoffer Inge sin båt

4 comments:

tante Lise said...

Du kledde brillene veldig godt skjønne venn!

Anonymous said...

Kjære gode deg. Der kom jeg meg endelig på nett og det med min egne nye data. Takk for besøket. Det var godt men også rart. Du vil alltid være helt spesiell for meg. Jeg takker for en flott tid sammen med deg. Du er helt nydelig. Gleder meg til å møte deg og dine igjen. ser på dere litt som min familie...
Ønsker deg ett godt år.veronika

Anonymous said...

Forresten... Så fin du er med briller

Solveig said...

Takk for komplimenter, eg er ganske god til å bruka brillene. På søndag var me på Royal Inn, og då viste eg v-tegnet og håpa at du Veronika og familien skulle dukka opp. I mårå begynner eg med Elise. Spennande..