Sunday, August 24, 2008

Veronika

Det er ei stund sidan sist eg har blogga, men her er eg igjen. Og det har skjedd mykje sidan sist. Eg har blitt kjent med ei kjekk dama, som heiter Veronika. Hu skal trena og leika med meg dette året. Dei første dagane eg skulle vera saman med hu, var eg litt lei når mamma eller pappa gjekk, men nå vil eg helst ikkje heim. Hu har ikkje kome til Juliaca aleina, men har både mann og 3 ungar, til og med to jenter. Før sommaren var eg einaste jenta i misjonærbarnflokken i Juliaca, saman med 10 gutar. Men nå er det kome 3 jenter, og to av dei er Veronika sine. Eg trur dette skal bli kjekt. Vil du lesa meir om Veronika og familien kan du sjå på denne bloggen http://tjelle.wordpress.com/

Her er eg og minstejenta til Veronika, Elisabeth
Her er eg og Veronika

2 comments:

Anonymous said...

Hei Solveig.
Det ser ut som du kose deg saman med Veronika og lille Elisabeth. Nå gler Bestå seg til å treffa deg og vennene dine om ikkje så lenge.Klem frå besten og bestå.

Anonymous said...

Hei Solveig, det hørtes kjekt ut - du og Veronika komme sikkert til å få det heilt topp samen :o)
Og så kjekt at det har komt någen jenter du kan leka med óg :o) Klem