Monday, December 10, 2007

Litt av kvart frå meg




33222w23|1

Det første her har eg skrive heilt sjøl, utan hjelp!

For eit par veker sidan var eg på tur til Tacna heilt sør i Peru, og ein liten tur inn i Chile. Me måtte ut av landet for å ordna med visum til meg og brødrene mine. Det var varmt og godt der nede i låglandet.

Mika hadde på seg ei ganske kul hua, og han satt rett framfor meg i dobbeltvogna. Du kan sikkert tenka deg kva som skjedde.

Eg traff og nokre kjekke folk i Tacna. Han som eg herjer med på bildet heiter Osvaldo og kjenner mamma og pappa frå tida dei budde i Tacna. Festlig type!

1 comment:

Anonymous said...

Hallo venninnå mi!
Frida ser på bilde av deg kver dag, og øve seg på å seie Solveig! Håpe du øve på å seie tante Lise og! Nå savne me deg og familien din litt altså!
knuseklem fra tante Lise